Cauta

Makeup junkie by day, traveler at heart. Come with me and share my passions. Join the beauty side, we have makeup.

ARHIVA
CATEGORII
AD

Jurnal de vacanta, Bran

Travel
September 24, 2016 / By / , , / 1 Comment

Hello Ladies,

Cateodata tot ce ai nevoie ca sa iti reincarci bateriile si sa iti pui ordine in ganduri este o mini vacanta relaxanta, linistita, intr-un loc unde timpul pare sa tina cu tine; departe de tehnologie, de viata agitata din oras, locurile de pe plaiurile mioritice sunt o oaza de pace interioara. Desi mereu ne alegem concediile cu ideea de a vizita ceva nou, de a calatori in toata lumea si a intra in contact cu alte obiceiuri de data asta, intr-o fractiune de secunda ne-am hotarat sa ne intoarceam la prima noastra iubire, muntele.

Nu e prima oara cand mergem la Bran si nici ultima. Locul e plin de verdeata, muntii te invita la fereastra iar mirosul de mancare facuta la ceaun, la foc de lemne intr-o dimineata racoarasa, in care aerul taios te trezeste din somn instant te duce cu gandul la copilaria petrecuta la bunici.

A trecut multa vreme de cand nu am stat doar eu cu ideile mele si m-am minunat de natura frumoasa care ne ofera asa multe fara sa ceara nimic in schimb decat respectul nostru. Si de cand nu am avut un bagaj asa de light :)) Doua outfituri, o mana de cosmetice si fericire in suflet.

Am poposit la Club Vila Bran, unde cazarea nu e foarte scumpa, mancarea e buna si oamenii calmi.

Locul este child friendly, plin de jocuri si activitati si povesti in fiecare casuta amenajata special pentru ei. Nu am copii insa eu de ce nu m-as bucura ?:))

Chiar daca vreme nu a tinut cu noi nu am vrut sa ratez un popas in Brasov unde mi-am dorit de ani de zile sa mai urc pe Tampa si sa vad minunata priveliste. De acolo sus tot orasul se intinde la picioarele tale, te face sa visezi la povesti cu cavaleri si cetati fortifiate din vechi starbuni.

whatsapp-image-2016-09-24-at-15-13-14

whatsapp-image-2016-09-24-at-15-13-15

whatsapp-image-2016-09-24-at-15-13-191

#viewfromabove #brasov #cloudyweather #beautyblogger #instapic #instalike #instadaily

A photo posted by Alexandra Rotaru (@redzdanewblonde) on

#travelmakeup #minimalist #beautyblogger #ididit #brasov #instapic #instalike

Cu atat makeup am plecat la mine si bine am facut pentru ca mi-a fost mai usor sa scap de corvoada impachetatului si sa ma bucur mai mult de timpul liber ramas.

Care este locul vostru preferat pentru incarcat bateriile?

Sa veti un weekend frumos!

Va pup, be smart and pretty!

signature-6

August 9, 2013

1 Comment

1. Dee says:

Mi-ai facut pofta de calatorii!
    Si mie-mi place sa-mi incarc bateriile in aer liber asa ca postare ta m-a “uns” la suflet! 🙂