Cauta

Makeup junkie by day, traveler at heart. Come with me and share my passions. Join the beauty side, we have makeup.

ARHIVA
CATEGORII
AD

Povestea fondului de ten si a vanzatoarei din DOUGLAS, de Ion Creanga

DezamagiriIdei la minutRandom
June 28, 2016 / By / , , / 10 Comments

Hello Ladies,

Am incercat mereu sa privesc partea buna a lucrurilor si sa nu fiu o persoana negativa. Acest lucru am incercat sa il transpun si in postarile de pe blog si sa scriu lucruri frumoase care sa ne faca sa ne simtim bine. Azi nu va fi o astfel de postare din pacate pentru ca vine in urma unor mici neplaceri pe care le-am tot avut de-a lungul anului cu marile magazine de make-up din Romania .

Fondul de ten Double Wear de la Estee Lauder este deja cult, toata lumea stie despre el. Pana acum l-am evitat pentru ca am auzit ba ca e masca, ba ca incarca tenul  etc. In plus nuantele mi s-au parut mult prea inchise pentru tenul meu. De curand am primit insa o mostra, l-am testat si a fost dragoste mare. Pentru ca urma ziua mea l-am pus pe lista de cadou. Initial am vrut sa il iau de la Sephora insa voucherul cadou de ziua mea nu se stie cand ajunge iar reducerea de 10% fusese folosita la o cumparatura recenta.  In final am decis sa iau de la Douglas pentru ca mi-am adus aminte ca am primit o reducere de 10% de ziua mea, valabila doar in luna iunie. Asa ca m-am dus direct la standul Estee Laudeer in Douglas din AFI ,am dat de o dominsoara care s-a oferit sa ma ajute si i-am aratat poza cu produsul pe care il vreau. Am rugat-o daca poate sa imi arate mai intai o nuanta mai deschisa in speranta unei potriviri mai bune. Intre timp s-a apucat sa imi recomande un alt produs care cica mi-ar placea mai mult, de la Shiseido sau Sensai, nu mai tin minte, un fond de ten hidratant. I-am spus ca nu ma intereseaza altceva, vreau Double Wear, l-am incercat si e ce imi trebuie mie. Bineinteles ca nu a contat asta si m-a pus sa incerc recomandarea ei…pe mana. Am o foarte mare problema cu vanzatoarele care fac asta..nu pe mana ma dau cu fond de ten, daca vreuna din voi intelege logica va rog sa ma luminati.. In final ii spun ca ramane Double Wear nuanta care i-o aratasem in poza de pe telefon, ea cauta produsul si se duce cu el la casa. Eu platesc, ma mir de faptul ca este 233 RON cand peste tot e 199 RON si imi zic “eh asta e, teapa mea, trebuia sa intreb inainte” si cu reducerea aplicata, platesc 209RON.

Problema este ca atunci cand am ajuns acasa si am scos fondul de ten din punga am descoperit ca am primit cu totul altceva si anume Perfectionist Youth Infusing.  Ok, my bad again, trebuia sa verific inainte sa plec de acolo, dar pana mea, cine se astepta sa primeasca altceva. Am sunat la ei imediat si m-au asigurat ca il pot schimba daca nu l-am incercat. Din fericire nu apucasem sa fac asta, nici nu ma atinsesem de ambalaj.

A doua zi m-am deplasat din nou la magazin sa imi iau in sfarsit produsul dorit. Dau la intrare tot de tipa care “m-a ajutat” ziua anterioara si ma duc spre ea. Ii spun care e situatia, ca din pacate mi-a dat un alt produs si ca am sunat si mi s-a spus ca il pot aduce. Domnisoara, vizibil deranjata imi spune ca mai sunt si alte fete blonde in magazin si ca nu ea este cea care mi-a dat produsul gresit.  Ok, nu intru in polemica cu ea, nu ma intereseaza daca recunoaste sau nu, nu fac politie, toata lumea o da in bara.  Se duce la casa, imi cere bonul, se intoarce cu spatele si vorbeste cu o colega si dupa aia pleaca.  Colega de la casa ma duce iar la stand sa imi dea ce trebuie, ma ajuta si cu nuanta si apoi cheama pe altcineva sa se ocupe de procedurile de inlocuire.

Partea halucinanta acum incepe. Produsul dorit este mai ieftin, reducerea mea nu se mai poate aplica, nu mi se pot da banii platiti in plus inapoi si trebuie sa mai iau ceva de diferenta. Ma roaga sa mai astept putin sa vorbeasca la telefon cu un superior si apoi imi spune ca de fapt eu trebuie sa mai platesc 23 RON pentru ca ea cand face returul reducerea dispare si la cumparatura initiala. Nu incercati sa intelegi logica,nu exista.

Deci sa recapitulam, eu am vrut sa iau un produs care costa 199 RON, pe care as fi dat 180RON cu reducerea lor, am primit alt produs care costa 233 RON si pe care am dat 209 RON, am schimbat produsul cu cel dorit la pret intreg de 199 RON; dar pentru ca reducerea le da sistemul peste cap, pentru a primi fondul de ten trebuie sa platesc pretul intreg al celui primit gresit, desi nu atat am dat pe el cu o zi inainte.

Va spun ca asa de umilita si suparata nu am fost in viata mea. Am avut o stare de neputinta interna din doua motive:

  • lucrez in vanzari, stiu exact cum stau lucrurile si stiu ca sistemul poate orice, restul tine doar de bunavointa din partea vanzatorului si a celor care implementeaza setul de reguli interne. Bunavointa din partea vanzatorului a fost, la rugamintea mea a sunat din nou si s-a renuntat la absurditatea ideei de a plati eu in plus. Mai departe procedurile interne s-au blocat.
  • am fost mereu o persoana corecta si niciodata nu am cerut discounturi sau produse gratis sau reduceri speciale, am mers pe beneficiile si reducerile standard oferite de magazine si am ales ofertele in functie de asta. In cazul asta am simtit ca optiunea alegerii mi-a fost luata pentru cativa leuti.

Nu o sa fiu ingamfata si sa pretind ca nu voi mai cumpara de la ei vreodata, nici sa cred ca vor duce lipsa banilor mei. Am vrut doar sa va povestesc, ca de la prieten la prieten si sa va recomand sa verificati intotdeauna ce produse vi se pun in punga.

Va pup, be smart and pretty!

signature-7

Comments

comments

You Might Also Enjoy Reading

Decluttering – marea curatenie din 2017
January 22, 2017
What’s in my bag
January 10, 2017
Experienta mea cu Beautylish, Selfridges, Hakuhodo
January 8, 2017

10 Comments

  1. Ana says:

    Mda, tipic romanesc. E o problema cam cu toate magazinele de beauty de la noi.
    Suntem tratate de toata jena.
    In primul rand, de cum intri in magazin se gaseste o persoana sa se tina scai dupa tine de parca ai vrea sa furi ceva.
    Apoi, daca indraznesti sa nu cumperi ceva, esti privita nu tocmai placut.
    Nu mai spun de esantioane….Asta e poveste stiuta sa f.des abordata de bloguri.
    Partea cea mai deranjanta este ca si ele,la randul lor, sunt cumparatoare ca si noi, dar nu stiu sa se puna in locul altuia.
    Sunt arogante, ingamfate si, unele dintre ele – mi s-a intamplat de multe ori – habar nu au de produsele din magazin. (Am cerut intr-o zi un primer pentru ochi, parca cerusem produsul in chineza veche. S-a uitat la mine si nu stia ce vreau. Bineinteles ca i-am spus, dar tot superior m-a privit.)

    • AlexandraR says:

      tin minte acum vreo 5 ani cand m-am dus intr-un sephora si am intrebat ce gel eyeliner au in stoc si nu stia ce e ala…:)) ce-i drept nu erau foarte populare insa asta e jobul tau, sa stii ce vinzi. Eu pana acum sa stii ca am avut noroc, stiu de pb cu mostrele insa am procent de 100%, la fiecare cumparatura am primit.

  2. Descude says:

    Hmm, trista situatie!
    Eu lucrez la Marionnaud, sunt intr-adevar destul de dificile procedurile de retur, dar asta pentru noi, ca si beauty adviseri. Clientii nu trebuie pusi in nicio situatie neplacuta, ba din contra.
    http://www.descude.com

    • AlexandraR says:

      mda, stiu…si la mine la magazin erau complicosenii dar solutie exista mereu si daca nu era cunoscuta sau daca era o situatie noua se gasea cumva sa multumim clientii

  3. Min Nio says:

    omg, ce trist. Eu experiente de gen am avut la Sephora, cu Douglas nu am avut inca probleme.. Dar oricum, am ajuns intre timp la concluzia ca daca vreau ceva ok, mai bine le comand de pe net.. Acolo am orimit si raspunsuri relativ rapid, si mostre gratuite si pretul afisat :))

  4. AlexandraR says:

    am avut si la Sephora, si la Marionnaud si peste tot.. e pacat pt ca iti iau din placerea de a cumpara .

  5. iguanitza says:

    Of, imi pare rau de experienta ta. Chiar aiurea…iar atitudinea tipei lasa de dorit. Din pacate, asa sunt multe din fetele care lucreaza intr-o parfumerie. Ori a fost noua si a incurcat produsele, ori a vrut sa incerci alt produs :)) Aiurea oricum.
    Cat despre returnarea banilor, trebuia sa iti dea banii pe care i-ai platit inapoi! Nu exista ca nu iti poate da diferenta sau banii inapoi. Doamne-ajuta suntem in UE si legea e clara cu returnatul produselor si banii primiti inapoi.
    Eu am fost o data la Dedeman sa returnez ceva si sa imi dea banii si mi s-a spus ca nu e o obligatie, ci o favoare ce mi-o fac ei. Hai, serios. Cred ca trebuie sa umblam cu legea in buzunar sa le dam astora in cap cand ne mai lovim de dobitoci.

    Anyway, sper sa iti placa EL Double Wear – si eu am avut o mostra si apoi mi-am luat produsul full-size, ca mai apoi sa constat ca daca il folosesc zilnic, ma umplu de cosuri.

    • AlexandraR says:

      mai, la faza cu returnat banii din pacate sa stii ca au dreptate, legea aia e doar pe comertul la distanta (adica livrare), orice magazin de la care iei direct nu intra sub incidenta legii..stiu asta pt ca am lucrat intr-un magazin online. dar in cazul asta nu era vina mea, produsul era intact, nu am cerut nimic in plus si nu deranjam cu nimic pe nimeni. Faza e ca in Romania rezolvi ceva doar daca urli tipi si faci scene, dar eu nu sunt genul de persoana care sa faca asa ceva. Nasol cu cosurile..sper sa nu am pb asta desi in ultima vreme tenul meu ma uraste si refuza orice :))

      • iguanitza says:

        Hmmm…nu cred ca se aplica doar in online. Eu am lucrat la un magazin si motivul din spatele “nu va putem returna banii, trebuie sa luati altceva” e din cauza faptului ca vanzatorul nu vrea sa piarda vanzarea.
        Acum cateva luni am dus o pereche de pantaloni la Massimo Dutti, pentru ca s-a rupt nasturele asa din senin. Am cerut banii inapoi si a zis ca nu se poate, ca imi da alta pereche. A venit sefa de magazin si mi-a bagat si ea chestia asta ca nu poate sa imi dea banii, mi-a dat aceeasi pereche de pantaloni, iar in timp ce completa ea hartia aia, m-am uitat la nasture, am pus mana pe el si am ramas cu el in mana. A facut tipa aia asa o fata…si i-am explicat ca eu nu vreau asa ceva si sa imi dea banii. Si evident ca mi i-a dat.
        Din pacate, la noi doar cu circ si amenintari poti sa rezolvi ceva.
        La fel s-a intamplat si la Sabon – am luat un cadou, apoi l-am dus inapoi si am cerut banii inapoi. Din nou, aceeasi poveste. Cand i-am bagat legea-n fata, s-a calmat si mi-a dat banii inapoi.

Leave a Reply